روزگاری با جامعه

استاد حامدی نژاد استاد بسیار خوب و مهربانی بود که کلاس پرانرژی داشت و آن را به خوبی اداره میکرد.ایشان استاد مبانی جامعه شناسی ما بودندو بیشتر سعی میکردند درمورد تمام مسائل جامعه برای ما دانشجویان صحبت کنند و اطلاعات زیادی به ما دهند.
کلاس ایشان بسیار شاد و نشاط آور بود و هیچ کس درتمام طول کلاس اصلا احساس خستگی نمیکرد بلکه بچه ها بسیار مشتاق برای کلاس ایشان بودند.گروهی از بچه ها یک کنفرانسی را ارائه میدادند و این باعث میشد یک بحثی در کلاس ایجاد شود و همه افراد در بحث مشارکت کنند و طرز فکر خود را باز گویند و با طرز فکر دیگران آشنا شوند .استاد از ما کارنوشت هایی در موضوعاتی مختلف میخواستند که این کار به ما کمک میکرد تا بتوانیم استعداد نوشتن و نویسندگی خود را شکوفا کنیم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

روزگاری با جامعه

استاد حامدی نژاد استاد بسیار خوب و مهربانی بود که کلاس پرانرژی داشت و آن را به خوبی اداره میکردند.ایشان استاد مبانی جامعه شناسی ما بودندو بیشتر سعی میکردند درمورد تمام مسائل جامعه برای ما دانشجویان صحبت کنند و اطلاعات زیادی به ما دهند. 

کلاس ایشان بسیار شاد و نشاط آور بود و هیچ کس درتمام طول کلاس اصلا احساس خستگی نمیکرد بلکه بچه ها بسیار مشتاق برای کلاس ایشان بودند.گروهی از بچه ها یک کنفرانسی را ارائه میدادند و این کار باعث میشد یک بحثی در کلاس ایجاد شود و همه افراد کلاس در ان بحث مشارکت کنند و طرز فکر خود را باز گویند و با طرز فکر دیگران آشنا شوند. استاد حامدی نژاد از ما کارنوشت هایی در موضوعاتی مختلف میخواستند که این کار به ما کمک می کرد که بتوانیم استعداد نوشتن و نویسندگی خود را شکوفا کنیم. 

  • ۹۵/۰۲/۰۴
  • فاطمه عباسیان

نظرات (۱)

با سلامــــــــ
ان شا الله موفق باشید....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی